25.09.2008

Dagen i dag (og litt i går)

I dag våknet jeg klokken 8 med tidenes hodepine. Tenkte jeg skulle bare loke litt rundt hjemme og lese, men så sendte min søte bestevenninne melding og lurte på om vi skulle dra på skolen klokken 2, så da ble det den endelige planen! Nå sitter jeg å sminker meg samtidig som jeg ser på The Hills.
I går var jeg på storsenteret, og følte meg egentlig ganske fin! hadde på meg diesel skolettene som jeg fikk til bursdagen min, men så skjedde det som aldri skal skje! jeg falt i trappen! rett foran masse mennesker! kjempe flaut!!! fikk au-au på kneet mitt :( tok igjen for det med å kjøpe en ny neglelakk (H&M, i fargen Bad Temper, som er en mørk mørk lilla) og headphones fra skullcandy. De er helt nydelige! kjempe store, rosa og med pels.. haha! uansett, må komme meg på badet og rette ut håret mitt :)

Ingen kommentarer: