05.11.2008

Bare prat

Her kommer en liten "tale" fra min side om blogger og blogging og de som leser blogger! For det første er jeg sjokkert over hvor dårlig standarden er på rettskrivingen rundt omkring! Kommer garantert til å skyte meg selv i leggen her, og gjøre en eller annen vill feil, men dere skjønner poenget! At ikke det er stavekontroll på bloggene ennå er jo helt utrolig.

Mitt andre punkt er folk som har et behov for å tråkke på andre mennesker for å føle seg bra! Dette er langt ifra et nytt fenomen, men det blir liksom værre på nettet, ettersom alle kan se mobbingen! Når det er 90 kommentarer på et innlegg, og 90% av de er slemme, er det noe galt på gang. Det er vel sånn som skjer når man får en stor blogg, noe jeg ikke har personlig erfaring med, siden denne bloggen er kjempe liten, men det er fremdeles ikke ok. Tror dere at bare fordi dere har lest bloggen det er snakk om slavisk i 4 måneder at dere kjenner denne personen? Det går ikke å kødde om ting man gjør med ordentlige venner når den andre personen ikke vet hvem i helvete du er.... Vær snill! Det er ikke lesetvang på blogger, og dere kan anse dere selv som priviligerte som får lese om livet til en annen person i det hele tatt (og det er ikke greit å være slem selv om du har din egen blogg)! Har du ikke noe koslig å si, så HOLD KJEFT!

Dette var bare min lille mening om slemme kommentarer! Her hos meg så er det jo ikke så mange som leser bloggen (ennå... forhåpentligvis), men jeg er veldig for konstruktiv kritikk, men ikke direkte slemme kommentarer!

Ingen kommentarer: