08.11.2008

jeg tester...

Jeg har testet Veet ansiktsvoks. AU! Det består av en liten tube med presisjonsapplikator (typ sånn som er på lipglosstuber), en liten korreksjonspinne og strips. Voksen skal varmes i varmt vann i 1 minutt og etter det er det bare å kjøre på.
Det var faktisk ikke så vondt som jeg trodde. Det er værre å ta brasiliansk (sier kanskje seg selv :P)!

Min høyst uprofesjonelle vurdering er at jeg må gjøre noe feil... for voksen tar jo noe, men det trengs mange omganger. Kanskje jeg legger på for tykt eller for tynt. En av delene. Men jeg er jo fornøyd med det resultatet jeg endelig fikk! måtte gå over litt med pinsett etterpå, men ganske så bra det her!

karakter: 4/5 (med tanke på at det jeg ikke liker høyst sansynlig er min feil)

"stay tuned" for om noen uker skal jeg teste andre typer voks.. og på andre steder :/