26.11.2008

hjemme igjen!

Da var jeg hjemme igjen! Kom hjem i går klokken halv 1 om natten nesten, så jeg orket ikke blogge da. Skal pakke ut nå snart, også kanskje fått tatt bilde av alt jeg har kjøpt, og det er MYE!

Jeg skal også fortelle om turen opp-og nedturer, og lage en liten London guide selv ;) Jeg har lege sagt at jeg vil til USA mellom bachelor og master, men tror jeg watter opp med London isteden. Sykt fint sted, nærme hjemme og jeg bare elsker atmosfæren der. Det er noe med den byen!

3 kommentarer:

Lene sa...

Var det en fin tur?
Jeg drar i morra jeg. NOen spesielle steder jeg bare må besøke? Butikker osv?:)
Vil gjerne se hva du har kjøpt også!:)

Lisa <3 sa...

Svarer på kommentaren din her jeg :) Du må selvfølgelig gå nedover oxford street! Primark er verdt et besøk bare fordi alt er så syyykt billig, men dra tidlig, for det er ville tilstander der etter arbeidsdagen er ferdig! (sånn man bare ser på film liksom), regent street er nydelig, og hvis du går mot Soho fra hamleys er det noen morsomme julepynt ting der! Store snømenn som henger fra byggene! En cafe/restaurant som er verdt å besøke er La Carricatura på north adley street (eller noe sånt). Sykt fine tegninger på veggene, og utrolig god mat. Harrods er jo obligatorisk, og nå er julepynten oppe! Det er alt jeg orker å skrive nå :P håper du får en super tur! (forresten er det helt jævlig kaldt, så ta med tykk jakke, hansker og lue!)

Lene sa...

Takk for tipsene! Satser på at det blir en knall fin tur:)