07.10.2008

Ny Poll

Så, jeg vet jeg ikke har sykt mange lesere, men jeg tenkte å legge ut en video eller bildeserie om hvordan jeg gjør forskjellige ting, også lurte jeg på om dere hadde noen formeninger om hva jeg burde ta først.
Sotede øyne er noe jeg gjør ganske ofte, så det er vel noe jeg er forholdsvis flink til.
Rettetangen er også med meg hver dag, ettersom jeg egentlig har krøller over hele hodet. Mine krøller er ganske ujevne og til tider brusete, så jeg lærte meg selv å lage flotte korketrekkere med rettetangen. Disse kan man selv bestemme om skal være tette og faste eller løse og lange.
og det siste valget er hvordan lage en lue. jeg er litt arts-and-crafts nerd, og har heklet både luer og bånd en god stund, og siden store garn-detaljer er stort for tiden tenkte jeg at det kunne være moro å lære bort!
<3

3 kommentarer:

stetaez sa...

browse this site high end replica bags discover here replica gucci handbags check this site out bag replica high quality

Unknown sa...

basics Prada Dolabuy view it now dolabuy gucci Resources Loewe Dolabuy

Anonym sa...

look here s1z62s0t01 replica louis vuitton bags replica bags and watches replica bags sydney replica gucci a3c62a1h88 replica bags aaa quality additional hints a4m46t3m99 designer replica luggage replica bags from china free shipping