26.10.2008

Sotede øyne

her er den! endelig!!! min første film :P hurra! Teksten jeg har lagt inn funket ikke så bra i lite format, men det som står er hva jeg bruker! skriver det under filmen!



1. Base - Chanel - Ombre paupiêres eyeshadow i no80. Dette er egentlig en skimmerskygge, men den kan brukes som base for andre skygger, og gjør fargen mer intens og vannfast(!)

2. Øyeskygge 1 - Dior 5 farger palett i 790 night dust. Her bruker jeg den brune som en slags grunnfarge! Her, og på neste trinn, bruker jeg en myk, rund kost fra MAC

3. Øyeskygge 2 - Estée Lauder Pure Color eyeshadow i 45 MINK, som er en veldig mørk brunfarge. Denne legger jeg fra midten av lokket og utover.

4. Øyeskygge 3 - Dior igjen, men nå bruker jeg den svarte under øyet og som en tjukk slags eyeliner på det øvre lokket. Trekk streken fra der vippene begynner skikkelig! Jeg bruker en flat, skrå kost fra BodyShop

5. Mascara - Exceptionnel De Chanel no10 - til slutt legger jeg på to lag med mascara både oppe og nede. En annen mascara som er flott å bruke er Diorshow Blackout i vannfast!

små tips:
- som dere kanskje så, så lager jeg en lite surt fjes et sted, og det er fordi jeg bomma, så alltid ha q-tips i nærheten når dere sminker dere!

håper dette har vært til noe hjelp (eller ihvertfall underholdning)
<3

Ingen kommentarer: