04.10.2008

PERFEKT!!!

i dag fant jeg (og kjøpte) de PERFEKTE over-kneet støvlettene... De er flate, sorte og fra BIANCO. De finnes også i lys brun, og er i skinn. Jeg bare elsker de! kommer ikke over det :P skal legge med et bilde snart! kjøpte også knæsj rosa tights og en svart neglelakk fra HM. Ellers enn det, så fant jeg nettopp et blogginnelgg på en side (som jeg ikke husker) at det har kommet en Coco Chanel film. Helt utrolig at jeg ikke visste det før... eller, jeg visste det, men jeg trodde det skulle være en kinofilm med en annen, fransk skuespiller. Den kan sees online på mylifetime.com, men den kan ikke sees i Norge :( får finne en løsning. Uansett, skal legge meg snart. Har skolearbeid som må gjøres i morgen.

<3

1 kommentar:

Lene sa...

Leter, leter og leter etter akkurat sånne støvletter. Kan du legge med bilde?:)