05.10.2008

Sminkepungen min <3

3. Mascara


"Exceptionel de Chanel" er en super mascara! Den kommer i svart og brun (og jeg troor blå), og sitter "som ei kula". Kosten er laget av gummi og hår, og har som hensikt å gi volum og forlenge, samtidig som gummidelen separerer vippene. Jeg har et såkalt lit luksusproblem, som går ut på at jeg har så lange øyevipper at de går opp i lokket rett under øyet. Med andre mascaraer har dette medført at jeg har avsmittet mascara i ansiktet. Ikke fint skal jeg si dere! MEN, med denne lille vidunderlige saken, er det nesten ikke noe spor av mascara, bortsett fra på vippene mine ;)

Jeg vet også at det er mange som sverger til diorshow (som jeg har i både vanlig, vannfast og blackout), som har blitt en kultfavoritt, men jeg syns nesten denne er bedre!
ANBEFALES!!!

Ingen kommentarer: